Online marketing

Home/Online marketing

SEO

Onze SEO diensten zijn gericht optimale vindbaarheid in zoekmachine zoals Google. Wij zorgen er voor dat u gevonden wordt en dat bezoekers op de juiste plek in uw website vinden wat ze zochten.

Web Analytics

Meten is weten. Onze analyse laten zien wat de herkomst is van uw bezokers en wat ze doen op uw site. Op basis hiervan kunt u uw online presentatie optimaliseren

Positie analyse

Met ons online marktonderzoek krijgt u inzicht in uw prestaties van online uitingen. Wat is de zichtbaarheid van uw website of hoe presteer uw webshop tov van concurrenten.

SEA

Adverteren online in bijvoorbeeld google adwords, google shopping of marktplaatst is een mogelijk om uw site te promoten. Wij verzorgen uw campagnes zodat u een maximaal rendement behaald uit uw advertentiebudget.

Conversie

Conversie draait om de aandacht van uw bezoekers omzetten in resultaten. Wij richten uw site en campagnes in volgens uw doelen om te komen tot een maximale conversie.

Continue optimaliseren

Op basis van markt en bezoekersanalyses kunnen de sites, shops en campagnes worden aangepast. Hiermee versterkt u uw online positie en verbeter u de resultaten.

Resultaat gerichte online marketing

Meetbare marketing die bijdraagt aan uw bedrijfsdoelstellingen dat is waar wij samen met u aan willen werken. De uitdaging is om u te ondersteunen bij het ontwikkelen van een meetbare e-marketingstrategie met bijbehorende doelen zodat men budget en middelen op de juiste wijze kan inzetten. Boosh is gespecialiseerd in het realiseren van online resultaat met de inzet van optimalisatietechnieken, resultaatgerichte online advertising en webanalytics voor inzicht en sturing.

Meedenken

Het hebben van een website , webshop of sociale media uiting is een eerste stap. Gevonden worden is een belangrijke volgende stap. Zonder bezoekers is uw online uiting een slechte investering. Vanaf het begin zal men rekening moeten houden hoe bezoekers uw website vinden, maar ook hoe bezoekers tot klanten kunnen worden geconverteerd of bijdragen aan andere doelen die u heeft gesteld in uw marketingplan. Het kan dus onverstandig een groot deel van uw budget in een fancy site of webshop te stoppen met veel toeters en bellen, waardoor er onvoldoende budget overblijft om bezoekers op uw website te laten komen. Beter is om een uiting te maken die technologisch en conceptmatig mogelijkheden bied om meetbaar de gestelde doelen uit uw marketingplan te behalen en investeringen nu en in de toekomst te verantwoorden.

Positioneren

Daarnaast is u online en offline branding van belang om de klant in het gehele proces het vertrouwen te geven om tot het contact of de aan de aankoop over te gaan. Niet alleen het product of de dienst op zichzelf is belangrijk maar ook hoe het gevonden kan worden, hoe het wordt gepresenteerd en is alle informatie aanwezig die men nodig heeft om een beslissing te kunnen nemen, op welke wijze men het kan verkrijgen. Heeft men vertrouwen in de organisatie, verzend- en betaalmethodes. Sluit dit aan bij de verwachting van u klant.

Optimaliseren

Als de website of webshop gebouwd is begint een continu proces van optimalisatie en promotie. Bezoekers aantrekken en vervolgens converteren in klanten. Deze klanten moeten worden behouden en gemotiveerd worden tot herhalingsaankopen. Voor het trekken van bezoekers is online marketing een middel. Als onderdeel van van de totale marketingplan. Online marketing heeft verschillende onderdelen zoals bijvoorbeeld betaalde en organische zoekmachinemarketing, social media marketing, e-mailmarketing, affiliatemarketing, online adverteren en webanalitics.

Ondersteunen

Een herhalingsaankoop wordt gedaan als de klant bij aan de vorige ervaring een postief gevoel heeft overgehouden. Is bijvoorbeeld na de order het product tijdig verzonden en netjes afgeleverd bij de klant. Heeft de klant alle informatie kunnen krijgen en is eventuele aftersaleservices correct verleend. Hij heeft bij deze ervaring al een aantal barrieres genomen. Door gebruik te maken van de opgedane informatie van dit bezoek kan de klant worden voorzien relevante specifieke informatie. Bijvoorbeeld speciale akties rond accesoires het gekochtte product of informeren over aanverwantte producten.

Andere kanalen

Uw online uiting kan bestaan uit een website of een webshop. In deze tijd bestaan er nog veel meer mogelijkheden om uw online te uiten. Een groot aantal Social Media mogelijkheden staan tot uw beschikking zoals Twitter, Facebook, Linkedin, Pinterest etc. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van bezoekers van andere website eigenaren door Affiliate Marketing. Zij kunnen u online promoten tegen een bepaalde vergoeding die u betaald wanneer een gesteld doel is behaald.

Meten en bijsturen

Daarnaast is webanalytics een onmisbaar onderdeel van online marketing om de analyse te kunnen doen en de effectiviteit te kunnen meten van de investeringen en inspanning om op basis hiervan een optimalisatie te kunnen doorvoeren. De beste manier is een mix van een aantal mogelijkheden. Het bijna onmogelijk om alles te gelijk te gaan doen. Afhankelijk van het budget en de middelen kan een plan worden gemaakt hoe online marketing in kan worden ingezet om de gestelde doelen te behalen.

Bent u er klaar voor?

Graag komen wij met u in gesprek om de mogelijkheden te analyseren om samen met u het succes van uw site te vergroten.

Meer Resultaat

Strategie: Hoe kunnen we onze doelen bereiken

Branding is betrouwbaarheid, zingeving en authenticiteit. Is dat niet de kern van branding, onderscheidend zijn en steeds opnieuw je belofte inlossen?

Business-positionering

Business-positionering gaat over zaken als visie, missie, strategie, product-marktcombinaties en competenties. Centraal staat welke markten de onderneming bedient met welke producten.

Merkpositionering

Merkpositionering gaat over merkidentiteit, merkessentie en merk architectuur. Centraal staat wat de belofte is aan afnemers en in welk opzicht het merk anders is dan concurrenten, maar vooral: hoe de onderneming en zijn aanbod wordt gepercipieerd.

Communicatieve positionering

De communicatieve positionering gaat over stijl, campagnes, symbolen, media, communicatieboodschappen. Centraal staat het communicatief maken van de twee andere positioneringen, leidend tot een breinpositie

Tactiek: Met welke middelen kunnen we onze doelen bereiken

Positionering begint bij onderscheiden en wordt sterker via relevantie, waardering en vertrouwdheid.

Bereiken

Bereiken : Hoe kunnen we meer prospects en klanten online bereiken middels onze websites en social media.

Conversie

Hoe kunnen we prospects online omzetten naar klanten

Engage

Hoe kunnen we herhalingsaankopen stimuleren en zorgen dat klanten fans worden van ons merk.